Voihan venäjä.

Kämppikseni houkutteli mut yllättäen lähtemään baanalle ja mä sit suostuin, kun ei olla yhessä oltu viel liikkeellä missään.

Epäilin vähän et vois tulla hieman tylsää ja vaivaantunutta, kun en oikein tiiä millanen tyyppi hän on baanalla ja baarissa..

Mentiin eka jonkun hänen kaverinsa luokse, jossa oli pari tyyppiä. oltiin kämpillä kitattu parit juomat eikä meillä ollu enempää, joten silleen oli vähän tylsää.

Lähettiin aluks yhteen pubiin,. jossa en ollu ikinä käyny. Aluks olin silleen ei vittu mitä porukkaa, ku siel oli kauheesti aika vanhoja ihmisiä,, sellasia kolme-neljäkymppisiä ja näin jopa yhen pariskunnan, joka oli ainakin jotain 65-v..

No siellä mulle tuli tiskillä heti kolme miestä tarjoomaan ja juttelee...

Lähettiin sielt sit kuitenki yhteen toiseen baariin, jossa kämppiksen ja sen kavereitten kaa vaan chillailtiin koko ilta. Ei ees oikee tanssittu. No sit yks tyyppi, Hikka-Ilkka, jonka kämppikseni tiesi entuudestaan tuli lähelle ja cee, mun kämppis, alko jutella sille jotain.

Lähettiin sit sen tyypin luokse taksilla jatkoille ihan tuosta noin vaan hetken mielijohteesta. Mentiin tilataksilla sen Ilkan ja ilkan kavereitten kaa jonnekki omakotitaloalueelle, jossa oli sen työpaikka.. Se oli kuin omakotitalo, jossa oli pari toimistohuonetta ym.

No siel juttelin sit yhen ilkan kaverin, Jossun, kaa, joka oli meidän lisäks ainut tyttö siellä, ja se kerto ilkasta vähän kaikkee... Et se panee nuoria tyttöjä, ilkka itte oli kuulemma jotain kai 38-40v.. Ja et se juottaa niille viinaa ja tarjoo huumeita.. Ja sillä on kuulemma vaimo ja lapsi! :oo
Olin vähän et oookkei.. Ilkka toi mulle jossain vaiheessa teetä ja Jossu varotti, et siinä oli piriä. Ilkka ei ois ite mitään sanonu, mut onneks Jossu kerto. No join sen kuitenkin, kun uskoin et siinä oli sitä vaan ihan vähän. Eikä se kyl tuntunu vaikuttavan ees mitenkään. Sanoivat eet se piristäis..

Cee oli aika kuosissa. Se veti ihan omaa showtaan. Mä yritin vältellä sitä vähän koko illan, kun Jossu halus olla vaan mun kaa..

Sit sinne tuli pari ihmistä lisää. Jossu kerto et yks niistä on menossa linnaan taposta! Ja et sillä ois ehkä ase mukana. kehotti, etten juttelis sille ollenkaan.. Eipä jostain syystä kyl hirveesti tehny mieli alkaa jutteleekkaa :D

No jotenki illan - tai aamuahan tuo oli jo - aikana sit miehet meni saunaan, meitä ei kyl ois Ceen kans saanu saunomaan ees aseella uhaten. Nii sit tuo vankilatyyppi, joka muuten oli varmaan ainaki 40v, niin sen kans sit tuli väkisinki vähä juteltua.. Ja hän sit yhessä vaiheessa, kun mentiin tupakalle niin varasti multa suudelman. Olin ihan et WTF!? mitä mä teen.. En todellakaan ollu kiinnostunu siitä, hyi yöks, helvettifuckfuck.. Sit hän sanoi, et ois halunnu panna mua, ja olin vaan silleen, et joo o, hehhe... Väitin olevani varattu ja sanoin, etten ikinä pettäis "mun Juusoa" vai mitähä mä sanoinkaan...

No tuolt piti lähtee joskus kaheksan aikaa, kun työntekijät ois tullu sinne töihi.. Lähettiin sit Jossun serkun luokse jatkojen jatkoille. Vaan siks, et ne tyypit lupas antaa meille rahat bussilippuihin, et päästäs kotiinki.

Mentiin sit sinne,, Olin ihan väsyny.. menin vaan siel kämpällä sängylle makaa, ku en jaksanu muutakaan.. Tais se yks yrittää tulla mun viereen jossain vaiheessa, mut onneks ne innostu kattoo jostain youtubesta jotain tylsiä videoita.. Mä sit kai nukahinkin hetkeks.. Ei ollu tarkotus.. Halusin kotiin ja sit Cee yritti aika näkyvästi pölliä niitten viinaa mukaan ja ne tajus.. Vankilatyyppi alko vähän ärsyyntyä, kun Cee oli käyny sen hermoille koko ajan oikeestaan.. Uhkas heittää Ceen parvekkeelta ulos tai jtn.. No mä sain Ceen lähtemään ja mentiin bussipysäkille. Onneks oltii saatu bussirahatki :D Mulla oli kaks kaljaa laukussa, kun pöllin ne niiltä. Ja Ceellä oli kai kolme vessapaperirullaa :D plus Kalja.

Ihmiset katto meitä vähän, ku oltiin ihan kännisen näkösiä ja rähjäsiä.. Kello oli kuitenki jotain vaille kymmene aamulla.. Ceellä oli viel avattu kalja kädessä. Ku päästiin keskustaa nii se kaato sen kaljan maaha ja lähettiin ostaa sille ruokaa. Kaupassa vaa naurettii kaikelle tyhmälle, oltii ihan väsyjä. Meitä ehkä vähän katottiin.. x)

 

Käveltiin kotiin vähän pingis-tyyliin. matka tuntu kestävän ikuisuuden. Mut se oli hauska, kun vaan naurettiin ihan hullusti kaikelle. Oltiin ihan yliväsyneitä ja vaan kikateltii kaikelle :D hahhahhaa, hikka-ilkka, hikka-ilkka! hahhaahh! HAHHAHAH! HIKKA-ILKKA!! HAHHHAA....

Kämpillä sit mentii nukkumaan ja mä nukuin iltaa asti. Ja nukuin seuraavaan aamuun käytyäni välillä syömässä vähän..

 

Että sellaiset torstai-bileet. O_o

Tää tapahtu joskus viime vuoden lopussa, mut tän kirjottaminen jäiki kesken sillon. :/