Hei! 

Olen 'Ilona' ja päätin aloittamaan blogin kirjoittamisen lähinnä setviäkseni tapahtuneita itsekseni. Tämä ei ole ensimmäinen blogi, jota kirjoitan, aiemmin täällä vuodatuksessa minulla oli eräs blogi, mutta jouduin valitettavasti lopettamaan sen kirjoittamisen, koska huomasin perheenjäseneni lukevan sitä.. Toki blogistani olisi voinut tehdä salaisen, kuten teinkin, mutta jotenkin sen kirjoittaminen ei enää tuntunut yhtä mielekkäältä, kun kukaan muu ei sitä olisi pystyny enää lukemaan. Ja minustahan on kiva, jos joku lukee kirjoituksiani ja kommentoi niitä =) On minulla myös bloggerissa ollut yksi blogi, mutta jotenkin totuin vaan niin vuodatukseen ja päätin palata tänne takaisin.

Mulle on sanottu aiemmasta blogistani, että sen lukeminen on kuin lukisi kirjaa. Otan sen suurena kohteliaisuutena! Kuulemma mä kirjoitan niin että teksteistäni saa sellaisen vaikutelman. Kaikkihan varmaan tietävät päiväkirjamaiset kirjat (esim. Bridget Jones ja Prinsessapäiväkirjat ym.) ja blogini on eräänlainen nettiversio niistä. Kirjoitin edellistä blogiani päivittäin, mutta jos nyt rajaan tämän koskemaan vaan baarijuttuja niin luultavasti pari kertaa viikossa tulee kirjoiteltua tänne. Luultavasti tästäkin tulee eräänlainen sekablogi, johon kirjoitan päivittäisiä kuulumisiani ja muita pohdintoja.

Kirjoitustyylini on aika tarinoiva ja kuvaileva (hmm.. mikä se sana nyt onkaan.. yksityiskohtainen? hitto en muista oikeaa sanaa!).. Tapanani on aika tarkkaan selostaa tapahtuneita, en todellakaan kirjoita lyhyesti ja ytimekkäästi! Sen vuoksi harva jaksaa mun blogiani lukea uudelleen. x)
Mun jutut saattavat poukkoilla asiasta kymmenenteen tuosta vaan silleen btw, eilen sattu tämmönenkin juttu.. Käytän myös aika paljon hymiöitä kuvastaakseni vähän paremmin mielialojani ja fiiliksiä. Voi tavallaan kuvitella ilmeeni tietyissä tilanteissa :DD

Blogissani toistuvat henkilöt ja paikat ovat todellisia, mutta nimet ovat muutettuja. Osittain muuten varmasti se, kun kirjoituksissani toistuvat aina samat paikat ja henkilöt, luo vaikutelmaa kirjamaisuudesta.

Pyrin tuomaan itsestäni mahdollisimman aidon kuvan ja kertomaan tapahtumista rehellisesti. Voisin kertoa muutaman sanan tähän loppuun vielä itsestäni. =) Olen täysi-ikäinen nuorehko neiti, joka on ikisinkku (ei todellakaan seurustelevaista tyyppiä). Olen aika helposti houkuteltavissa kaikkeen ja olen tehnyt vähän typeriäkin juttuja elämäni aikana.. (kadun joitain juttuja, tehtyä ei tekemättömäksi saa..). Olen vähän huoleton ja hulvaton ollessani viihteellä. Suorastaan kevytkenkäinen ja vähän törkeäkin.. Se on vain yksi monista puolistani. Todellisuudessa olen erilainen.

Baari-minäni on hauska, hävytön, röyhkeä, rohkea, tyly, pummi, sekoileva ja ennen kaikkea flirtti ;>. Silloin elän hetkessä ja toimin tunteideni mukaan (järki ja aivot välillä narikassa)
Koti-minäni on aito, väsynyt, surumielinen, ujo, hiljainen ja vähän sellainen yksinäinen erakko, joka kaipaa omaa rauhaa ja hiljaisuutta. En oikeasti saa mitään aikaan kotonani ja hommat jäävät tekemättä nykyään aina.
Työ-/koulu-minäni on aina ollut iloinen (teeskentelyä), feikki (esitän vähän muuta kuin oikeasti olen), kaikille ystävällinen, sopeutuva ja mukautuva, hyväksyvä, auttavainen, ahkera ja tunnollinen. Hoidan hommani parhaani mukaan ja loppuun asti vaikka hampaat irvessä ja toinen jalka haudassa. Periksi ei anneta, vaan sisulla mennään eteenpäin!

"Kun sua tervehdin
se myös hyvästin sisältää
Vaik´ tyyni oon kuin aamu
mun mieli myrskyää...

...Kun kiihkosta huudan
teen sen kuiskaten
Kaiken uskon sinuun laitan
vaikka epäilen

Tuhannet mun kasvot ja ne vaihtuvat vaan

Nauraessani poskillain
sä näet kyyneleet
Pyydän jäisit vielä tähän
Salaa toivon että meet
Yötä aina ikävöin
vaikka päivänlapsi oon
Pimeyden laskiessa
kaipaan valoon"

(Yllä olevat lainaukset Jenni Vartiaisen Tuhannet mun kasvot -laulusta)