Mä oon niin poikki. Oon ollu työharjottelussa ny joulukuusta lähtien, enkä meinaa jaksaa. Aamuisin on aina ollu pakko pakottaa itsensä sinne ja ylös sängystä. Aina on vaan sellanen heikko, uupunut ja väsyny olo. :< Siks tää blogituskin on jääny

En oo enää ihmeemmin miettiny enoa, oon sivuuttanut hänet melkein kokonaan, enkä aattele häntä.. Tosin tuos eilen, ku tuol harjottelussa jotenkin tuli taas mieleen, et enpä ookkaa aatellu enoa pitkään aikaan niin sit meinas taas tulla itku.

Tän työharjottelun arvostelun kannalta mun ois varmasti kannattanu kertoo mun yksityiselämän probleemista, mut myöhästä. Arviointi on jo suoritettu ja se jäi vähän kyl kaihertaa mun mieltä, kun en saanu parasta arvosanaa vaan jäin ihan hilkulle siitä :<

 

 

Mä en kyl tykkä yhtään täs vuodatuksen uudesta ulkoasusta! ;< En löydä täält ees sitä kohtaa, mistä pystyy muokkamaan kirjottajan profiilia.. Ihan perseestä, ei tee ees mieli enää kirjottaa tänne yhtäään, ku näyttää nii rumalta.