Huoh.

Eilen siivosin kaksi tuntia n. 13 neliön huonettani imuroiden, pesten lattian ja pölyjä pyyhkien. Oma urakkansa oli vielä ensin tyhjentää lattia kaikesta rojusta. Oli ihan omituista nähdä lattia hetken ihan tyhjänä. No nyt tuohon on jo kertynyt kymmenkunta ylimääräistä tavaraa, että kauan ei siistinä pysynyt eikä pysy.. :/

Mä en oo saanu aikaiseksi pistää elämääni kuntoon vielä.

Mä en oikein tiedä, mitä tekisin..

Tänään pitäis jatkaa siivoamista, mut en millään jaksa.

 

---

Mun on tunnustettava jotain. Mä tässä ehkä kuukausi sitten, kun olin niin väsynyt, etten jaksanut tehdä mitään muuta kuin olla koneella. Niin sit en enää keksinyt, mitä koneellakaan oisin tehny ja kaipasin juttuseuraa ja menin chattiin :D. Ensimmäistä kertaa yläasteaikojen jälkeen =)

Hassua, miten helposti löyty muutama tyyppi, joitten kaa oli helppo jutella. =) Tosin, oon kyllä ollu huomaavinani miten osa on kyl ihastunut muhun.. Mä kun en etsi sellaista seuraa todellakaan.

No nyt oon mesetelly yhen oululaisen jätkän kanssa. Ihan kaverina.. Hän kutsuu minua inside-lempinimillä =) Suloista ja söpöä. Mä oon aina rakastanut, kun ihmiset kutsuu mua joillain henkilökohtaisille ihanilla lempinimillä =). Vaikka ne ei äkkiseltään kuulostaskaan mitenkään ihanilta.. (kuten vaikka Kebab :D)
Tässä ihan vähän aikaa sitten mä ihan hämmennyin, kun hän sanoi jotain, että "perhana, mun täytyy kyl kohta oikeesti pyytää sut treffeille" : )
Huijui. Toisaalta ::D Läppäähän tuonkin täytyy lähinnä vaan olla, kun asutaan melko kaukana toisistamme, jajaja mähän en etsi mitään suhdetta. Mut on vaan aina ihana kuulla kaikkea mairittelevaa =)

Dit toinen on yks Jnsuulainen jätkä, joka on mua 5 vuotta about vanhempi. Meillä on näköjään vähän samanlainen asumismuoto ja yhteisiä probleemia asumisessa :D Hänen kanssaan ollaan pysytty puhtaasti kaveri-linjalla. Kerran kyl olin vähän surullinen ja tulin yöllä angstaamaan meseen hänelle ja oululaiselle. Hän kyl osas suhtautuu muhun paremmin.

Oon muutenkin huomannut, etten nyt suhtaudu jätkiin enää yhtä torjuvasti kuin ennen =) Musta on jopa alkanu tuntumaan, et johan tässä voiskin jo rakastua ja edes pientä säätöä pitää yllä jonkun kanssa =) I need a man! :D