Kävin tänään terveydenhoitajalla perus terveystarkastuksessa. Kuulo oli ihan, vaikka omasta mielestäni olikin kyllä selkeästi huonompi, enhän meinannut kuulla enää niitä ääniä.. Olisin toivonut, että terkkari olisi enempi ´lukenut sitä lomaketta, joka mun oli pitäny täyttää, mut aika suurpiirteisesti siellä vaan käytiin niit asioita läpi.. Mut kyllä mulle ollaan nyt varaamassa aikaa sellaseen nuorten työryhmään, joka on kai jonkin sortin terapiaa. Yks käynti ainakin,, Huomenna mulle soitetaan ja kerrotaan et koska olis aika sinne. Toisaalta mua vähän pelottaa mennä minnekkää ja kertoo kellekkään mun päänsisäisistä ajatuksista.. En oikeen usko, et mistään terapiasta välttämättä ois apua, kun en oikeen tiedä, et haluanko puhua asioistani.. Enkä tiedä ees, et mitä kertosin sit.

Pummin tänään pari tuntia aamulla koulusta. Ei jaksanu mennä..

Kämppä on taas ihan kauheen sotkune. Ois tiskimaraton taas eessä. Melkein kaikki astiat ihan likasena.. *huoh* Ei vaan jaksas pitää kämppää kunnossa..