Tänä viikonloppuna pysyin vain kotona. Pääosin tuo johtui siitä, etten itse kysynyt keneltäkään heidän viikonloppusuunnitelmistaan. Perjantaina yksi koulukaverini tosin olisi halunnut kanssani baariin, mutta pystyin helposti kieltäytymään, kun lauantaina oli töitä klo 9-18.

Olin muutenkin eilen niin väsynyt, että ihan hyvä oli olla kotona. Vaikka eihän tuo ainainen väsymys ole kyllä baareilua yhtään vähentänyt. Pääsyynä baarittomuuteen olikin juuri tuo seuranpuute. Kaverini Tossu on kipeä ja hänellä ei ole edes papareita, kun ne pöllittiin viime kerralla.. Että tuskinpa hän olisi nyt halunnut edes terveenä lähteä minnekkään :)
Ja toinen kaverini Jii tuli eilen vasta kotiin oltuaan viikon lomalla perheensä kanssa, että hänkin varmasti halusi olla eilen kotona poikaystävänsä kanssa ja levätä.

Kyllähä tuo vähän tuntui oudolta, kun viimeksi olen ollut marraskuussa lauantai-illan kotona baaritta. Ja silloinki oli pakko, kun tulin enoni hautajaisista, eikä ollut yhtään fiilistä lähteä.. Silloin olisi kyllä ollut houkuttelijoita lähtemään.. Eiku olinhan minä ihan vuoden alussa yhden lauantain poissa baarista, kun olimme kanarialla perheen kanssa, mutta sitä ei lasketa, sillä uusi vuosi oli samalla viikolla ja olimme baarissa silloin. Eli marraskuussa oli viimeksi täysin baariton viikko :<

 

Hurjaa :o

Selasin juuri kalenteriani nähdäkseni, että koska sitä ennen olen viettänyt baaritonta vkloppua.. En koko syksynä! :oo Edellinen täysin baariton viikko on 2008 HEINÄKUULTA viikolta 28!!! ;sssss  Voiko olla mahdollista??? Näköjään.. Koko kesän ja varsinkin syksyn olen näköjään ravannut baareissa väh. kerran viikossa.. Ja talvenkin tähän asti.. Aika vähän kyllä, jos 9kk aikana on ollut vain 3 baaritonta viikkoa :>

Tästä ei kyllä parane kertoa porukoille :> Vois olla että he kyllä järkyttyisivät suuresti.. On tätä itsenikin aika vaikea uskoa..

 

----

Mä olen nyt varannut ajan terveydenhoitajalle... Tosin siksi, kun en ole käynyt vielä terveystarkastuksessa koulussa, sitä kautta saanen varmaan apua ongelmiini. En ole pystynyt puhumaan niistä kellekkään vielä. Terkkari antoi täytettäväksi lomakkeen.. Siinä kysellään ihan kaikkea päihteistä ja omasta hyvinvoinnistaan.. En aio valehdella yhtään. Kerron siinä mm, että käytän alkoholia kerran viikossa n. 5 annosta kerralla, olen kokeillut piriä, tupakoin hieman, en ole tyytyväinen kuntooni tai terveyteeni, syön huonosti, voin huonosti ym.. Vähän pelottaa tuo tapaaminen..

---

Koulussa olen alkanu stressata taas esiintymisiä :'( Kun tässä jaksossa on ollut pieniä esitelmäjuttuja.. Vaikkakin vaan 5 lausetta pitäisi lukea kalvolta luokan edessä niin pelkkä ajatuskin esitelmästä saa mut voimaan pahoin. En oo myöntänyt kellekkään, vain juuri ja juuri itselleni, että yksi syy siihen, miksi lopetin AMK:n niin aikaisin oli se, että siellä olisi ollut noita oikeasti pitkiä ja vaativia esitelmiä pidettävänä.. Olen vähän pelkuri ja raukka, menin sitten siitä mistä aita on matalin.. :< Vaikka se onkin vastoin omia periaatteitani. *huokaus* Mun entiset periaatteet on kyllä lentäneet romukoppaan.. [en hyväksy myöhästelyä/pummimista/lusmuilua jne..]

---

Vaikka en eilen juonutkaa tai valvonut myöhään, niin olo ei ole tänään oikeastan yhtään sen parempi kuin normaalisti baari-illan jälkeen :s. Olo on ihan tukkoinen ja väsyttää ihan koko ajan ja päähänki vähäsen koskee.. Nykyin kuitenkin kai 10 tuntia viime yönä.. Huomenna on vielä yksi vapaa päivä ja sitten onki loppu viikko töitä. Ensi lauantaina tulee lähdettyä baariin.. On oikeastaan liikaakin menoja tiedossa sille illalle.. Kun ehkä 2 kaveriani viettää molemmat kaksikymppisiä ja yksi juhlii 21-v synttäreitään.. Repeäppä siinä sitten joka paikkaan.. Mut kaipa ensi vklopun ohjelma tässä hiljalleen selviä...

---

btw. Porukat on laittanu enon maatilan myyntiin. Enon testamentti oli laillinen ja hän testamenttasi jokaiselle perheenjäsenelleni 10 000€, myös siis minulle. Aion säästää nuo rahat omaa asuntoa varten..